23 March 2010

Би, гайхдаг

Тамхи сорохын тоогоор санаа алдаж
Санаа алдах бүртээ,
Салхиар яагаад амьсгалдагаа
Санаашрал гэж чухам юу болохыг гайхдаг /чи тэгдэг үү?/

Би,
Тааз ширтэн хэвтэхийн тоогоор хэрэн тэнүүчилж
Хэрэн тэнүүчлэх бүртээ,
Хэн нэгнийг яагаад хайдагаа
Хэрмэл сүнс надаас чухам юу хүсдгийг гайхдаг /чи тэгдэг үү?/


Би,
Унтахын тоогоор нисэж байна гэж зүүдэлдэг
Зүүдлээд сэрэх бүртээ,
Далан дээр минь яагаад ийм сорви байдгийг
Даль жигүүрээ чухам хаана гээснээ гайхдаг /чи тэгдэг үү?/


Би,
Хүн гэж нэрлэгдэхээс, хүч чадалтай байхаасаа ичдэг
Ичих тоолондоо тэгээд,
Ургамал бас амьтад хүмүүст ямар гэм хийснийг
Ухаан, хайр хоёр чухам юунд хэрэгтэйг гайхдаг /чи тэгдэг үү?/


Би,
Сэтгэл гээч амьтан дотроос минь урах тоолонд
Сэмэрч навсарсан биеэ бусдаас нуух бүртээ
Амар амгалан гэдэг амьны үнээр л олдоход итгэж
Аль нь чухам надад хамгаас үнэтэйг гайхдаг /чи тэгдэг үү?/


Б.Батзаяа

0 comments:

 
 
Copyright © Reset