24 March 2010

Би бусадтай адилхан

Надад бадаг шүлгийнхээ дотор

Бурхан болох эрх бий
Багцхан бодлынхоо гvнд
Буг явах ч vе бий
Гэвч
Дээшээ тэнгэр туллаа гээд
Нарыг харавч
Дэлхий ээжтэйгээ цацлаа гээд
Сараар тогловч
Би хvн
Vvлтэй тэнгэрт харагдахгvй
Од явлаа ч хvн
Vхэлтэй амь булаалдаж
Мєнх насаллаа ч хvн
Би бусадтай л адилхан
Vйлийн vртэй хорвоод
Инээж, уйлдгаараа
Vзvvр нь харагдаагvй амьдралд
Алдаж, онодгоороо
Бусад ч надтай адилхан
Vхэлтэй учрах мєчид
Vнэнээс зєрж чадахгvй
Шороон дор ордгоороо
Эйнштейн ч адилхан
Энгийн ч
Эрдэмтэй, цуутай ч
Ив ижилхэн
Илvv ургасан хуруу
Гарт нь байхгvй
Илvv амьдрах нас
Хэнд нь ч олдохгvй
Vvгээрээ бид адилхан
Хvн гэдгээрээ ижилхэн
Энэ миний тодотгол
Одтой тэнгэрийн дор бид олуулаа
Орших оришхуйн заагт цєєхvvлээ, Хvмvvс ээ!

0 comments:

 
 
Copyright © Reset